Ogłoszenie nr 500299099-N-2018 z dnia 13.12.2018 r.
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej adaptacji budynku byłego Ośrodka Dydaktycznego Uniwersytetu Śląskiego w Rybniku przy ul. Rudzkiej 13, Budynek C w zakresie przystosowania do przepisów ppoż.”

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 647035-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Kościuszki  17, 44200   Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 422 12 47, e-mail dzp@zgm.rybnik.pl, faks 324 221 247.
Adres strony internetowej (url): www.zgm.rybnik.pl/bip
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej adaptacji budynku byłego Ośrodka Dydaktycznego Uniwersytetu Śląskiego w Rybniku przy ul. Rudzkiej 13, Budynek C w zakresie przystosowania do przepisów ppoż.”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DZP.1120.0064.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej adaptacji budynku byłego Ośrodka Dydaktycznego Uniwersytetu Śląskiego w Rybniku przy ul. Rudzkiej 13, Budynek C w zakresie przystosowania do przepisów ppoż. niezbędnej Zamawiającemu do zorganizowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Dokumentację należy opracować zgodnie z ,,Oceną stanu bezpieczeństwa pożarowego pod kątem możliwości zaadaptowania części pomieszczeń pierwszej i drugiej kondygnacji budynku byłego Kampusu Uniwersytetu Śląskiego na potrzeby obiektu użyteczności publicznej zaliczanego do kategorii zagrożenia ludzi ZL III, znajdującego się w Rybniku przy ul. Rudzkiej 13 z wytycznymi poprawy” oraz rzutami i przekrojami budynku - stanowiącymi załączniki do niniejszej specyfikacji. Zamówienie w zakresie usług. Charakterystyka obiektu Przedmiotowy budynek powstał około 1912 r a, jego rozbudowa nastąpiła w latach 60-tych XX wieku. W budynku znajdowały się pomieszczenia Szpitala Miejskiego nr 1. Po przeniesieniu szpitala do innego obiektu, w roku 2002 został opracowany projekt adaptacji i przebudowy budynku na potrzeby dydaktyczne Uniwersytetu Śląskiego. Budynek obecnie jest nieużytkowany. Dane techniczne Powierzchnia zabudowy budynku 785,51 m2 Powierzchnia użytkowa 2 129,00 m2 Kubatura brutto budynku 6 966,00 m3 Bryła Bryła budynku składa się z dwóch segmentów, z których jeden posiada trzy kondygnacje nadziemne, a drugi dwie kondygnacje nadziemne. Pod częścią pomieszczeń zlokalizowane są piwnice. Wysokość budynku wynosi ok. 13,8 m jest to budynek średniowysoki. Budynek jest obiektem wolnostojącym. Budynek posiada konstrukcję tradycyjną murowaną. Stropy nad poszczególnymi kondygnacjami są stropami Ackermana, przy czym nad poddaszem wykonany jest sufit z płyt GKF na ruszcie stalowym podwieszanym do konstrukcji drewnianej dachu. Dach wielospadowy o konstrukcji drewnianej kryty dachówką, nachylenie połaci dachowej od 41,8% do 93%. Wymagany zakres opracowania: 1) inwentaryzacja budynku, 2) ocena stanu technicznego budynku, 3) ekspertyza przeciwpożarowa opracowana przez Rzeczoznawcę budowlanego oraz Rzeczoznawcę ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych, wraz z uzyskaniem Postanowienia Komendanta Państwowej Straży Pożarnej, 4) projekt architektoniczno-budowlany: „Adaptacja budynku byłego Ośrodka Dydaktycznego Uniwersytetu Śląskiego przy ul. Rudzkiej 13 w Rybniku „budynek C” w zakresie przystosowania do przepisów przeciwpożarowych” wraz z instalacją sygnalizacji ppoż., 5) pozwolenie na budowę, 6) projekt wykonawczy, 7) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót z podziałem na branże, 8) przedmiary robót z podziałem na branże, 9) kosztorysy inwestorskie z podziałem na branże, 10) zbiorcze zestawienie kosztów. Dokumentacja projektowa powinna składać się: 1) inwentaryzacji budynku 5 egz., 2) ocena stanu technicznego 5 egz., 3) ekspertyzy 5 egz., 4) projektu architektoniczno-budowlanego 5 egz., 5) projektu wykonawczego 5 egz., 6) kosztorysów inwestorskich z podziałem na branże 2 egz., 7) przedmiaru robót z podziałem na branże 2 egz., 8) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót z podziałem na branże 2 egz. Ww. opracowania powinny być również przygotowane (dodatkowo) w wersji elektronicznej na płycie CD 2 szt. płyty CD z całą dokumentacją + wersje edytowalne: kosztorys z przedmiarem (format ath), specyfikacja techniczna, opisy (doc, odt), mapa i rysunki (dwg, dxf), odpowiednio pogrupowane i opisane. Zakres prac niezbędnych do projektowania: 1) przeprowadzenie wizji w terenie 2) wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego wraz z dokumentacją zdjęciową, 3) budynek należy podzielić na dwie strefy p.poż.: a) strefa pierwsza – pomieszczenia dydaktyczne, b) strefa druga – pomieszczenia użyteczności publicznej, 4) uzyskanie danych do projektowania, 5) uzyskanie niezbędnych map, 6) uzyskania niezbędnych uzgodnień (np. p.poż. i higieniczno-sanitarnych), 7) konsultowanie rozwiązań projektowych z inwestorem, 8) wykonanie i sprawdzenie projektu pod względem zgodności z przepisami oraz normami przez osobę posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacji sanitarnych i elektrycznych, 9) uzyskanie pozwolenia na budowę. Projekt winien zawierać pisemne oświadczenie Wykonawcy, że został wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i wydany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Dokumentację należy złożyć Zamawiającemu w celu dokonania jej sprawdzenia. Termin sprawdzenia dokumentacji 7 dni od daty jej złożenia. W przypadku stwierdzenia wad i braków w dokumentacji Wykonawca jest zobowiązany do ich usunięcia do 10 dni od powiadomienia przez Zamawiającego. Po zawarciu umowy Zamawiający udzieli Wykonawcy upoważnienia do przeprowadzenia wizji i pomiarów w pomieszczeniach budynku oraz do przeprowadzenia niezbędnych uzgodnień (PSG sp. z o.o., Rejon Dystrybucji Gazu Rybnik, TAURON, PWiK sp. z o.o. Rybnik, Wydział Architektury Urzędu Miasta Rybnika, Wydział Informatyki Urzędu Miasta Rybnika, Wydział Geodezji Urzędu Miasta Rybnika). Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że: Zakres przedmiotu zamówienia nie wpływa na zmianę cech funkcjonalno-użytkowych ww. budynku. Budynek pod względem użytkowym jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Wymagania ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) dokumentacja projektowa będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych, więc musi zostać opracowana w sposób umożliwiający dokonanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane zgodnie z zapisem art. 29-30b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2) dokumentacja projektowa w swej treści nie może zawierać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, co mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Ewentualne odstępstwo od tego zakazu musi być uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, którą należy opisać w dokumentacji projektowej wraz z podaniem przyczyn dlaczego nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i określeniem parametrów równoważnych, 3) forma i treść dokumentacji musi być zgodna z wymaganiami Ustawy i wydanymi na jej podstawie rozporządzeniami. Przedmiot zamówienia należy opracować stosownie do obowiązujących przepisów tzn.: - Ustawa – Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r., - Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, - Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, - Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy z dnia 26 września 1997 r. Szczegółowy zakres usługi określa SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71221000-3

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 56680.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: PROEKO Pracownia Projektowa mgr inż. Wojciech Brewczyński
Email wykonawcy: w_brewczynski@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Rudzka 28
Kod pocztowy: 44-200
Miejscowość: Rybnik
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 59655.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30627.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 104550.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych